یه فنجون پر عشق

روزمره های من...

یه فنجون پر عشق

روزمره های من...

اینجا من خودم رو مینویسم به همراه تمام دغدغه هام
اینجا جاییه برای ثبت خاطرات من و آقای نجار...



اسم مستعار برگرفته از کارتون وروجک و آقای نجار:)

آخرین نظرات
  • ۰
  • ۰

بعد از مدتها...!

طبق معمول این مدت ،بعد از یه وقفه طولانی باز دارم مینویسم 

این نبودنم اما بدلیل مشکلات نبود این دفعه خداروشکر

* تو این مدت پنجمین سالگردمون رو هم با هم گذروندیم و وارد سال ششم شدیم امیدوارم پر باشه از روزهای خوب و عاشقانه 

من یه گردنبند مرغ آمین هدیه گرفتم که بینهایت برام ارزشمنده و آقای نجارم یه کتاب و یه ماگ :)

** این روزها دیگه من واقعا دارم حس میکنم کم کم برای مستقل شدن دارم آماده میشم 

قبلا با همهء عشق و علاقه ام به آقای نجار تصور مستقل شدن و از خونواده جدا شدن برای زندگی مشترک با آقای نجارم واقعا برام سخت بود و اصلا آمادگی نداشتم 

اما الان انگار وقت جدا شدن رسیده و دارم حس میکنم چقد دلم مستقل شدن و با هم بودن میخواد 

البته برای رسیدن به اون مرحله بیشتر از یه سال باید صبر کنیم هردو تا شرایط مناسب فراهم بشه


نمیدونم چرا بیشتر از این حرفم نمیاد ...!

  • ۹۵/۰۲/۲۶
  • مرجان نجاریان:)

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی