یه فنجون پر عشق

روزمره های من...

یه فنجون پر عشق

روزمره های من...

اینجا من خودم رو مینویسم به همراه تمام دغدغه هام
اینجا جاییه برای ثبت خاطرات من و آقای نجار...



اسم مستعار برگرفته از کارتون وروجک و آقای نجار:)

آخرین نظرات
  • ۰
  • ۰

* از وقتی که جیمبو به جمع ما اضافه شده ما بیشتر همو میبینم و از این بابت خیلی خوشحالم :)

* این هفته یه عقد دعوت بودیم و تو کل تایم مراسم من بیقرار آقای نجارم بودم و دلم میخواست که کنارم بود :(

*اونروز قرار بود همو ببینیم و قبلش داشتیم در مورد این حرف میزدیم که چی بخوریم و ب آقای نجار گفتم یا سیب زمینی پنیر درست میکنم یا کیک 

گه آقای نجارم گفت کیک درست کن 

ولی اصلا حس و حالشو نداشتم واسه همین قبل اینکه بیاد دنبالم رفتم از قنادی دو تا کیک گرفتم که بخوریم و بعدش هم که یه قاشق کیک میخوردم و در ادامش از آقای نجارم بو**سه طلب میکردم :D 

بوسه های شکلاتی خیلی دلنشین هستن :)))))

*چندتا کار ناتموم دارم که وقتی یادشون میفتم غصم میشه از اینکه ناتموم موندن و دلم میخواد حتما به یه جایی برسونمشون 

اولیش خیلی کار نچسبیه ولی چاره ای نیست باید به یه جایی برسه بالاخره و ددلاین هم داره 

باید زودتر بجنبم این قورباغه زشتو قورت بدم که بعدش با خیال راحت به کارهای مورد علاقم برسم 

خدا یه ارادهء قوی بده بهم در این مورد

آمین...:)))

  • ۹۴/۱۱/۰۹
  • مرجان نجاریان:)

نظرات (۱)

جیمبو کیست؟
منم از مراسم جشنایی که نبودشو بیشتر به رخ میکشه زیاد خوشم نمیاد
پاسخ:
جیمبو ماشینیه که تقریبا سه ماهه آقای نجار خریده:)
اوهوم :(((((((((((

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی