یه فنجون پر عشق

روزمره های من...

یه فنجون پر عشق

روزمره های من...

اینجا من خودم رو مینویسم به همراه تمام دغدغه هام
اینجا جاییه برای ثبت خاطرات من و آقای نجار...



اسم مستعار برگرفته از کارتون وروجک و آقای نجار:)

آخرین نظرات
  • ۰
  • ۰

دلتنگی

من وقتایی که دلم براش تنگ میشه عصبی میشم یه جور بدی هم عصبی میشم 

و این دلتنگیه هم اصلا ربطی به چند روز ندیدنش نداره ممکنه هر روز یا یه روز درمیون ببینمش اما باز هم میتونم به شددددددددددددددددددت دلتنگ و کج خلق و بی حوصله بشم 

و وقتایی هم که اینجوریم با دیدن هر مردی تو خیابون یا هرجای دیگه به شدت دلم میگیره و دلم آقای نجارمو میخواد 

این حس این روزا خیلی بیشتر بهم دست میده نمیدونم چرا شاید بخاطر سختیهایی که این مدت داشتیم انگار ذهنم ناخودآگاه میخواد تلافی تمام اون روزها رو دربیاره و مدام کنارش باشه 

یه حس دیگه هم این روزاه زیاد بهم دست میده 

اونم ترس با هم نبودنه

همش میترسم نکنه یه چیزی بشه و ما نتونیم زندگیمونو با هم بسازیم این فکر خیلیییییییییییییییییییی اذیتم میکنه خیلیییییییییییییییییییییی


این روزا زیاد به این فکر میکنم که دوست داشتن سختترین و شیرینترین و بهترین و زجرآورترین کار دنیاس ...!!!

  • ۹۴/۱۰/۲۶
  • مرجان نجاریان:)

نظرات (۲)

وب خوبی داری

پاسخ:
مرسی
چقدر دوست داشتن معنی های متناقضی داره! چیز عجیبیه واقعا...
پاسخ:
آره واقعا عجیب و پیچیده...
رمزتو بذار برام  لطفا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی