یه فنجون پر عشق

روزمره های من...

یه فنجون پر عشق

روزمره های من...

اینجا من خودم رو مینویسم به همراه تمام دغدغه هام
اینجا جاییه برای ثبت خاطرات من و آقای نجار...



اسم مستعار برگرفته از کارتون وروجک و آقای نجار:)

آخرین نظرات
  • ۰
  • ۰

احساس مرده...!!!

نمیدونم چی میخوام بنویسم فقط میدونم که میخوام بنویسم 

یه جور تخلیهء احساس یا فکره لابد 

حال و احوال احساسم خوب نیست ،نمیدونم از کی اینقد بیتفاوت شدم ،شاید از اونموقعی که همش به خودم میگفتم باید یاد بگیری از کسی توقع نداشته باشی و خودت حال خودتو خوب کنی 

موفق شدم اینکارو بکنم ولی نمیدونم کار درستی بود یا نه ،غرق شدم تو دنیای خودم 

الان اگه بخوام دقیق خودمو موشکافی کنم باید بگم که برام فرقی نداره رابطهء عاشقانم با آقای نجار خوب باشه یا بد 

خوب باشه که خوبه بدم باشه خب بده دیگه اما من خودمو اذیت نمیکنم براش 

انگار یه جورایی این بخش از زندگی رو (یعنی زندگی عاشقانه رو) حذف کردم  واسه خودم ،

بود و نبود این رابطه فزقی نداره برام البته نمیدونم اگه واقعا و بطور قطعی هم از زندگیم حذف بشه بازم من انقد آروم و بیتفاوتم یا نه؟؟؟؟؟

این حالم خودمو شگفت زده میکنه ،هرگز فکر نمیکردم روزی من اینقدر بیتفاوت بشم و احساسمو بکشم اونم در حالیکه اتفاق خاصی نیفتاده و دلیلش انگار فقط انباشته شدن یه سری اتفاقات ریزه...

حوصلهء حرف زدن در این مورد رو با احدی ندارم ولی دلم میخواد بنویسم با نوشتنش افکارم نظم میگیره 

من از یه جایی به بعد تصمیم گرفتم بیتفاوت بشم و هنوز نمیدونم تصمیم درستی بود یا نه 

قبل از بیتفاوتی خب از یه چیزایی خیلی حرص میخوردم اما در عوض پر از شور و عشق و حرارت بودم 

بعد از بیتفاوتی آزامش خاصی وجودمو گرفت و عشق و شور و حرارت رو ازم گرفت 

کدومش درست بود نمیدونم 

شاید یکی بگه تعادل ولی قطعا نفسش از جای گرم بلند میشه و این چیزها رو هنوز تجربه نکرده...

  • ۹۴/۰۴/۱۸
  • مرجان نجاریان:)

نظرات (۳)

چه غمگین منم دلم گرفت منم بعضی وقتا یه فکرایی اینجوری اذیتم میکنه انگار یکی تو وجودمه مدام تو گوشم حرفای انرژی منفی دار میزنه
پاسخ:
آره حالم خوب نبود اصلا 
اما الان خوبم ینی خوبیم
گاهی آدم اینطوری میشه دیگه گاهی نیازه همه چیزایی که ریختی تو دلت بریزی بیرون یه جور تخلیه انرژی منفی تا باز بتونی بهتر از قبل ادامه بدی
امیدوارم همیشه شاد باشی عزیزم
بازم سلام. مرجان جون منتظر جوابت هستما ...
پاسخ:
سلام عزیزم 
من دیشب جوابتو دادم و تایید کردم ولی نمیدونم چرا نه تنها ثبت نشده بلکه کامنتت هم پریده
من جمعیت امام علی رو بهت پیشنهاد میکنم تو نت سرچ کن سایت دارن و میتونی از فعالیتهاشون مطلع بشی
موفق باشی
  • ×پرنسس باباجونم×
  • فکر میکنم الان همین حس رو من دارم...
    از بند عشقی که نمیدونم واقعا عشق بود یا یه عادت رها شدم و الان حس ارامش دارم...
    ولی در مورد شما صدق نمیکنه چون شما هردوتون عاشقانه دارین پیش میرین...
    لحظه هاتون زیبا :))
    پاسخ:
    امیدوارم راه درست رو انتخاب کنی :)

    چرا عزیزم همه چی ممکنه اتفاق بیفته هیچکس استثنا نیست

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی